Subject: vastuseks kirjale
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 11:40:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tänan Teie panuse va kiire reageerimise eest. Oleks võinud täpsustada, et 
vandetõlge tõlked, mis on mõeldud kasutamiseks EL Liikmeriikides EI PEA 
legaliseerima mitte kuskil, veel vähem mingi saatkonna konsulaarosakonnas, 
kes selle toimingu eest raha võtab.  Notar väidab, et puudub just 
legaliseerimine. See on tema põhipunkt. See, et ma olen vandetõlk, ta teab. 
Kas saate palun seda lauset lisada?

Lugupidamisega,

Andrea Bochese

Vandetõlk AB OÜ

Andrea Bochese (MA)

Sworn translator

(et-it-et / es-it-es / et-es)

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Web page:  <https://translators.ee/> https://translators.ee/

Mobile phone: +372 56563724

Services: 9:30-12:30 // 14:30-16:30

c/o Luisa tõlkebüroo, Rotermanni 7, Tallinn 10111

Chamber of Sworn Translators:  <http://www.vandetolgid.ee/> 
www.vandetolgid.ee

Estonian Ministry of Justice: 
<https://www.just.ee/en/legal-services/sworn-translators> 
https://www.just.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 14, 2025 11:09 AM
To: Notaio Viviana Frediani <[email-masked]>; Sworn Translator 
Andrea Bochese <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Confirmation letter

Registreerimise kuupäev: 14.08.2025

Registreerimise number: 14-3/6736.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee